Bewertungen von Steakhouse Shoarma Joey Hillegom

Neue Beurteilungen

5.0
Patrick
25 September 2022

1,5 uur op het eten wachten en ook de sauzen vergeten….

van Bezu
23 September 2022

Heerlijk gegeten, mooi portie, gerecht goed warm bij afleveren

Ruud
19 September 2022

Spareribs waren prima, maar er zat geen saus en geen sla bij. De Turkse pizza viel tegen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Judith
18 September 2022

Optijd bezorgd, en heerlijke spareribs.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Bas
16 September 2022

Wat een teleurstelling. Spicy ribs besteld, werden lauw en zonder saus geleverd, smakeloos. Salade bij de ribs verpakt dus ook lauw. Slappe patat. Niet wat ik gewend ben van Joey. Ik zou hier helemaal geen ster gegeven hebben als dat had gekund.

Thijs
15 September 2022
Piet Bood
14 September 2022

Prima

Thijs
12 September 2022
J.A.Mens
2 September 2022

Alles prima in orde! Ruime porties en zoals altijd de mooi opgemaakte salade👍

Thijs
24 August 2022

Heerlijke Turkse pizza met shoarma en kaas!

juul
22 August 2022

lekker shoarma

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Leontine
21 August 2022

We kregen een mail dat onze bestelling om 18:10 bezorgd zou worden dat werd veel eerder ook word er regelmatig sambal vergeten, terwijl je het wel besteld en nog voor extra saus betaald. Voor de rest alles prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Patrick Beuk
20 August 2022

Veel te late bezorging 🚚

Bas
20 August 2022

Wat een superribbetjes, lekker gemarineerd en rokerig, salade is om te smullen. Snelle bezorging, ook top!!! Ga zo door. Tot de volgende keer.

Zeestraten
17 August 2022

Helaas was het dit keer niet zo goed als dat het normaal gesproken was. De pita en de broodjes ontbraken. Ook was de pindasaus niet zo heel lekker de saté is ook wel eens beter geweest... Zonde!

Thijs
17 August 2022
John van der Steen
17 August 2022

De knoflooksaus was veel lekkerder dan voorheen. Vooral veel dikker

Corien Seysener
13 August 2022

Ik had online ingevoerd dat ik met €20 eurobiljet ging betalen. Bezorger wilde na overhandigen weglopen. Herinnerde hem dat ik nog geld terugkrijg. Was hem niet duidelijk hoe of wat zei hij. Heb hem wel nog een fooitje gegeven.

Jeffrey Turk
12 August 2022
Jeffrey Turk
4 August 2022
Ches
2 August 2022
J. S.
30 Juli 2022

Niks op aan te merken, lekker vers eten, snel gebracht.

Angela
29 Juli 2022

Mooi op tijd bezorgd en het was weer heerlijk. We hadden de spareribs 😁

Piet Bood
28 Juli 2022

Was Prima

John van Steijn
28 Juli 2022

Uitstekende kwaliteit

Koos
27 Juli 2022

Was iets minder dan de keer hiervoor, maar wel lekker! Bezorg tijd is ook opgelopen tot 19.50u terwijl de site 19.15 aan gaf jammer dat het deze keer zo verlopen is!!

Weijers
25 Juli 2022

Voor het eerst de vegetarische Turkse pizza met kaas geprobeerd. Heerlijk! Fijn om te zien dat het vegetarische aanbod steeds groter wordt. Het was weer fantastisch. Bedankt!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Thijs
17 Juli 2022

Super snelle bezorging en zoals altijd heerlijk gegeten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Mirjam
14 Juli 2022
Thijs
11 Juli 2022
angela ultee
9 Juli 2022

zoals gewoonlijk uitstekend, heb het eten zelf opgehaald omdat het restaurant hier om de hoek is, aardig en klantvriendelijke mensen

Vd Heide
4 Juli 2022

Bestelling was in eerste instantie niet compleet bezorgd maar werd later keurig nabezorgd ZONDER nabellen van onze kant. Erg netjes!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Remco Verhaar
3 Juli 2022

3 uur moeten wachten op bestelling. Zelf wezen halen. Telefonisch niet bereikbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

R.Nieuweveen
2 Juli 2022

We hebben een 1:45 zitten wachten tot onze bestelling werd bezorgd. Dit was verleden keer ook al zo lang. Wij bestellen hier niks meer ivm met de te lange levertijd.

Wijnand
2 Juli 2022

Eten was lekker maar drinken zat er niet bij. Restaurant was telefonisch niet bereikbaar vanavond.

m
1 Juli 2022
Mary Waasdorp
26 Juni 2022

Lams shoarma erg droog helaas

frank Brouwer
25 Juni 2022

Kipsaté, spareribs, kippenlevertjes menu, en een kipburger menu super goed gegeten!!

Diana Louter
24 Juni 2022

Keurig op tijd geleverd. Bezorger was vriendelijk en het eten was heerlijk en goed verpakt. Ik miste bij de patat alleen de mayonaise.

Hennie van Geerenstein
23 Juni 2022

Perfecte spare ribs.

Nick
20 Juni 2022

Kapsalon en schotel spareribs heerlijk van smaak en goed warm.

Sophie
19 Juni 2022

Keurig op tijd bezorgd! Heerlijk gegeten!

Angela
7 Juni 2022

Kippedijfilet schotel was het maar 2 kleine stukjes kippedij. Was qua prijs erg duur

Mark Bouman
7 Juni 2022

Weer heel lekker gegeten

Beuk
6 Juni 2022

Altijd lekkerrrrr

Anke
5 Juni 2022

Eten was heerlijk en precies op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Vinca
30 Mai 2022

Alleen de extra marinade was vergeten waar ik wel voor had betaald. Verder alles top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Matthijs
28 Mai 2022
De groot
27 Mai 2022

Eten was koud , niet de eerste keer

Chatarina
27 Mai 2022

Helaas was weer niet alles compleet nu miste er weer een pita broodje beetje jammer

Nick
25 Mai 2022

Was een half uur telaat

Van den Berg
19 Mai 2022

Perfect lekker eten Bezorging top

Matthijs
17 Mai 2022
H van Anrooij
14 Mai 2022

Zoals altijd heerlijk gegeten.

Al
8 Mai 2022

Prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

P Kamstra
2 Mai 2022

Was weer helemaal perfect

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Yvon
30 April 2022

Ik heb voor kwaliteit 3 sterren gegeven en dat is omdat het eten niet warm was. De smaak was zoals altijd weer prima en daar zou ik graag 5 sterren voor geven.

Bram
27 April 2022

Kapsalon was geleverd met sla, maar ik had ook ui en tomaat en komkommer besteld maar die zat er niet bij. Smaak was goed.

Saskia
27 April 2022

Heerlijk gegeten. Zeker nog een keertje bestellen

Erwin
25 April 2022

Prima zoals altijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Annette
18 April 2022

Heerlijk gegeten wederom !

Piet
18 April 2022
M
17 April 2022

Het eten is heerlijk, de prijs in verhouding met wat je krijgt is duur. Ook vindt ik bezorgkosten boven de 20 Euro binnen Hillegom niet nodig,zeker omdat het eten best prijzig is.

Theske
10 April 2022

Supersnel klaar en heel lekker gegeten.

Willem
9 April 2022

Lekker en snel

Patrick Beuk
8 April 2022

zoals altijd klopt het! Goede prijs kwaliteit

Jdg
3 April 2022

Malse spareribs! Goede porties!

Patricia
3 April 2022

Lekker gekruide kip in de kapsalon en goed verzorgd, salade apart net als de sausjes.

Al
31 März 2022

Beetje laat wel weer lekker

Yvonne
27 März 2022
Cathy du Bois
23 März 2022

Het vlees was veel te klein gesneden en erg droog, had geen smaak meer. Te vaak in de pan geweest waarschijnlijk. Zonde van mooi lamsvlees. De sla was inderdaad puur een bakje ijsbergsla, niks er op of erbij. Dat mag dan wel gratis lijkt mij. Jammer.

Hillegommers
19 März 2022

Lekker veel vlees op de ribs. Heetlijk gegeten.

Ingrid
18 März 2022

Eten van Joey is altijd goed. Op de site kun je een bezorgtijd aangeven. Helaas 20 min te laat bezorgt. Dat het niet op de minuut af kan snap ik maar 20 min later vind ik veel. Vooral omdat je per kwartier je bezorgtijd kan aangeven.

m
18 März 2022
Annette
16 März 2022

Het was weer heerlijk de spareribs ,en spies saté van de haas 😊

Mario
13 März 2022

Het eten is altijd heerlijk, alleen het wachten op bezoring kan echt veel beter.

Mariska
12 März 2022

Anderhalf uur wachten op een bestelling is erg lang....in die tijd had ik beter zelf de pannen kunnen pakken. We hadden de mixed grill 2x besteld, was prijs-kwaliteit- hoeveelheid niet waard....volgende keer toch maar elders wat halen.

Mirjam
12 März 2022

We hebben ruim 1,5 uur op het eten gewacht. Toen het er was hebben we heerlijk gegeten van de spareribs, helaas was de zalm erg doog!

Vinca
11 März 2022

Spareribs waren taai, niet zoals ik gewend ben. Wel lekker extra marinade erbij en snelle bezorging!

angela ultee
10 März 2022

zoals gewoonlijk gewoon goed, geen overbodige poespas gewoon lekker en goed, er is geluisterd naar mijn wensen en het eten was mooi op tijd en warm

Joyce
7 März 2022

Eten was weer heerlijk, zoals altijd eigenlijk. Klagende mensen over de prijs leven onder een steen. Joey’s kan moeilijk jullie eten uit eigen zak betalen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

De groot
6 März 2022

Moet heel lang wachten , en als je een mailtje krijg dat het onderweg is duurt het nog meer dan 15 min . Dit is al meerdere keren gebeurt , heel slecht

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Suut stigter
6 März 2022

Mooi op tijd en heerlijk as always 👌🏼

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Al
4 März 2022

Perfect

ST
26 Februar 2022
e lisse
18 Februar 2022

Heerlijk malse spareribs en lekkere patat.

Kim
17 Februar 2022

Eten was koud en vlees was droog

Wendy
14 Februar 2022

Bezorgen duurde te lang 2 uur gewacht

Piet Duivenvoorden
14 Februar 2022

Het eten was prima,er was voldoende. De bezorginging was OK.

Simone
7 Februar 2022

Heerlijke shoarma, Helaas duurde de bezorging wat lang.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

JJ van Schie
7 Februar 2022

Alles was keurig verzorgd en erg smakelijk. Spareribs een Topper! 👍 Voor herhaling vatbaar!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Nicolai
3 Februar 2022

Snel en altijd lekker

Karin van Saase
30 Januar 2022

Keurig op tijd en heerlijk gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Jonker
24 Januar 2022

Kwaliteit is goed bezorgen duurt veel te lang hebben 1uur en 40 minuten op ons eten zitten wachten, en toen zat de patat er weer niet bij. Dat is echt een kritiek puntje.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Angela
24 Januar 2022

De Turkse pizza was erg soppig. De patat en kroket was lauw. Bezorgtijd aangevinkt van 18.00 in de mail stond 18.15 en uiteindelijk pas om 18.40 de bestelling en dat terwijl de bestelling om 17.07 geplaatst was. Viel heel erg tegen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Ilonka Scholten
22 Januar 2022

15 minuten na tijd de bestelling binnen en de smaak was niet wat we gewend zijn. Erg jammer want normaal bestellen we graag bij jullie. De bezorgen was ook niet vriendelijk.

Kildare
15 Januar 2022

Op drukke zaterdagavond supersnel bezorgd. Smaakte prima en alles goed warm👌👌👌

Annemieke
13 Januar 2022

Om 1530u de bestelling alvast geplaatst voor 1800u. En dan toch om 1815u moeten bellen waar je eten blijft, zo jammer. Voordat ik uitgepraat was( had nog geen naam of adres gezegd) werd er al geroepen " we zijn er nu mee bezig". Kijk, we weten dat Joey's eten heerlijk is. Daarom bestellen we het ook.Maar dit gebrek aan plannen is wel jammer.

Rob
10 Januar 2022

Eten was meer dan prima, en ondanks alle begrip voor de drukte, een bezorg tijd van bijna 2 uur is echt te lang.

Bouckaert
10 Januar 2022

Eten was koud. Tip, vraag of mensen de salade willen, zo zonde om het weg te gooien.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Diana van der Wal
9 Januar 2022

Net als de vorige keer wat het eten heerlijk, goed op temperatuur, en bezorging volgens schema. Top!

Nelleke
9 Januar 2022

Ik had een Turkse pizza besteld waarbij ik geen rode ui had geselecteerd, omdat ik niet tegen rode ui kan, maar helaas zat er wel veel rode ui tussen, dus moest ik de Turkse pizza helemaal ontleden. Bederft helaas je eetplezier

Yvon
7 Januar 2022

Het eten was vrij laat, ruim een half uur later dan we aangegeven hadden bij het bestellen. Het vlees was prima maar niet warm en er zat erg weinig satésaus bij. Wij bestellen dit geregeld en zijn altijd tevreden maar was nu toch minder goed dan de vorige keren.

Dennis.
7 Januar 2022

Wederom Top spareribs gegeten.

Annette
1 Januar 2021

Weer heerlijk gegeten ,een echte aanrader !

Marcel
28 Dezember 2021
Mitchell
23 Dezember 2021

Gewoon lekkah

Kimberly
22 Dezember 2021

Was heerlijk! Snelle bezorging, was nog goed warm

Sluijter
22 Dezember 2021

Super lams met kaas en steenovenpita. Shoarma heerlijk om en pita maakt het nog beter !

Gabriëlla
18 Dezember 2021

Super vers en lekker, je weet wanneer je bestelling arriveert en hele vriendelijke bezorgers ☺️

Sluijter
18 Dezember 2021

Ribs hadden iets gaarder gekund, verder prima

TonV
14 Dezember 2021

Wederom heerlijk gegeten. Keurig op tijd en warm bezorgd door vriendelijke bezorger

M.K. Los-Hoekman
13 Dezember 2021

bezorging was half uurtje later dan wat in de mail stond maar begrijp dat wel qua drukte in deze tijd, dit is geen klacht maar gewoon een opmerking, verder geweldig.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Rob
12 Dezember 2021

Door drukte een uur later bezorgd dan besteld. 😢 Kwaliteit eten was wel weer uitstekend, zoals gewoonlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Sluijter
12 Dezember 2021
Anita
5 Dezember 2021

Goed en lekker eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

M
5 Dezember 2021

Het was weer lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Jeanne
5 Dezember 2021

Heerlijke spareribs

Rob
5 Dezember 2021

Spare-ribs waren weer heerlijk!!

Anya v.d. Linden
4 Dezember 2021

Heerlijk broodje, netjes verpakt, snelle bestelling, vriendelijke bezorger. Toppy dus

Marc
3 Dezember 2021

Mooi op tijd en lekker!

Ron
3 Dezember 2021

Ribs, kunnen niet stuk bij Joey. Vallen van het bot af. Had iets meer Jus willen hebben.

Jan Slobbe
2 Dezember 2021

Was weer prima in orde

Patrick Loos
28 November 2021

Was weer heerlijk! Moesten er lang op wachten maar via de mail werden we netjes op de hoogte gehouden.

b.s
26 November 2021

Hmm

G. Berghoef
21 November 2021

Werd koud en laat bezorgd. Voor de verhuizing van Joey nooit problemen gehad. Sinds hij verhuisd is alleen maar slechte bezorging. Koud eten, terwijl je 3 euro bezorgkosten betaald. Dan bel je en zegt ze je denkt toch niet dat we voor u alleen naar nieuw Vennep rijden. Terwijl je er dus gewoon voor betaald. Nou voor ons nooit meer Joey. En ook niet meer voor onze vrienden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Eef
21 November 2021

Zou 1 uur duren ( wachttijd ) werd 1,5 zonder ook maar een berichtje ,moest zelf bellen waar me eten bleef.

TonV
16 November 2021

Heerlijk gegeten en de vriendelijke bezorger was keurig op tijd!

Hennie van Geerenstein
14 November 2021

Smaak is goed, vlees had wel warmer gemogen. Helaas waren ze vergeten de bezorger de portemonnee mee te geven

Wilco Warmerdam
13 November 2021

Veel beter dan de vorige keer dat wij bij jullie besteld hadden. Dank jullie wel.

M. Van Eijk
13 November 2021

Heerlijk eten, bezorging mag wat sneller en ik krijg geen bonuspunten terwijl ik wekelijks bestel 🙈

Wendy
8 November 2021

Was later bezorgd dan aangegeven

Harry Giesbergen
8 November 2021

Zoals altijd super lekker en goed verzorgd mooi op tijd en vooral zo doorgaan !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Roy Jutte
7 November 2021

Grote bestelling dit keer. Heerlijk als altijd en nette en vriendelijke bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

M. Van Eijk
6 November 2021
Anita
5 November 2021

Prima service en lekker eten.

Ton
5 November 2021
M
5 November 2021
John
2 November 2021
Bart Remmerswaal
1 November 2021

Precies op tijd gebracht. Wel heel vervelend voor die jongen dat het zo hard regende.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

P mink
31 Oktober 2021

Was weer lekker We misten alleen de joep saus

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Natasja
31 Oktober 2021
D. Pompert
30 Oktober 2021

Lamshoarma hadden wij maar de te veel aan kruiden had niets te maken met zoals shoarma hoort te zijn. Oké, smaken verschillen maar voor ons niet meer. Heb heimwee naar vroeger met Ali in de Molenstraat. Op de wijze hoe het werd bezorgd was ruim voldoende dus zeker een 8.

Francisco
28 Oktober 2021

Geweldig tent ga zo door, het eten is altijd lekker en van super kwaliteit

John vd Steen
24 Oktober 2021

De spareribs waren weer overheerlijk. Bestelling iets later dan bestelde tijd,maar geen enkel probleem

Piet Duivenvoorden
19 Oktober 2021

Mijn complimenten,de bezorging was goed,en het eten smakelijk en voldoende.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Wendy
13 Oktober 2021

Super lekker gegeten

Ron
13 Oktober 2021

Sinds de verhuizing is de shoarma kwaliteit steeds minder geworden. Het leek wel kippenshoarma, erg licht van kleur en zeer weinig smaak. Daarbij waren er ook verkeerde sauzen bijgeleverd. Na 20 jaar vindt ik het jammer genoeg achteruitgaan

V
10 Oktober 2021
Sluijter
6 Oktober 2021

Als het niet goed is geef ik een beoordeling, maar ook als het wel goed is … Deze keer weer prima 👌🏻

HF
5 Oktober 2021

Altijd lekker en snelle bezorging!

Piet Bood
3 Oktober 2021

Het eten was keurig op tijd en het het smaakte heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Peter
3 Oktober 2021
X
24 September 2021
Linda
24 September 2021

Zeer snel geleverd. Lekkere kruiden op de patat.

Joris
23 September 2021
Sluijter
17 September 2021

Alles lijkt weer terug op niveau. Zowel de ribs als de patat ouderwets lekker en voldoende aanwezig. Bezorging ook prima op tijd !

Sluijter
9 September 2021

Na een aantal mindere en slechte ervaringen, toch maar weer eens ribs besteld. Deze keer waren ze echter (bijna) ouderwets lekker, patat ook goed en alles op tijd. Het tij lijkt gekeerd ga zo door !

Angie
8 September 2021

The best spare ribs ever!

Wendy
7 September 2021

Goed warm

Terence
6 September 2021

Goeie kwaliteit kipsate

Francisco
1 September 2021

Geweldig eten echt complimenten het is en blijft altijd een feest als ze voor me deur staan met het eten. Want het is een dikke tien gewoon. Bestel regelmatig, en elke keer is het weer top gewoon joey ga zo door blijf de beste Steakhouse

Matthijs
31 August 2021
Matthijs
31 August 2021
Annette
25 August 2021

Heerlijk gegeten 😊

Nick
23 August 2021
Samir
20 August 2021

Super lekker en zeer snelle bezorging

R.Klinkenberg
14 August 2021
Ruud Hogervorst
9 August 2021

Ten eerste was mijn bestelling niet ontvangen door jullie, terwijl ik wel een bevestiging had gekregen. Besteld 3 x spareribs (2 zoet, 1 pittig) en 1 sate. 1 zoet en 1 pittig zat werkelijk geen smaak aan! Deze waren niet gemarineerd. 1 zoet was wel goed. De sate was erg droog. Dit is niet de kwaliteit, die we van jullie gewend zijn. We hebben niet lekker gegeten, jammer.

Lina
8 August 2021

Goed zoals altijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

E ploeg
8 August 2021

Eten was weer goed maar er ging iets mis met de bestelling in het systeem. Moesten erg lang wachten maar na een telefoontje was het heel snel bezorgd, top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

M. Van Eijk
7 August 2021
Belinda
5 August 2021
Francisco
4 August 2021

Ik ben altijd tevreden het eten is altijd lekker. We bestellen regelmatig. En we hebben nog nooit een probleem gehad. Altijd een dikke toen

Meijer
2 August 2021

Als vanouds heerlijk, echter mistenden dit keer de salade die we gewend zijn te krijgen.

Ton
1 August 2021

Heerlijk en keurig op tijd! Top wederom! Bedankt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Erwin
1 August 2021
Nicolai
31 Juli 2021

Altijd lekker en snel geleverd

peter van vugt
30 Juli 2021

spare ribs waren erg lekker zo als gewoonlijk. alleen de friet die er dit keer bij zat was taai en slap we hebben het niet eens op gemaakt

Elco
28 Juli 2021

Snelle bezorging, vriendelijke jongen van de bezorging en het eten was weer van goede kwaliteit! HEERLIJK

Ed Weijden
25 Juli 2021

Lekker gegeten, de bezorging duurde erg lang

Ilse
24 Juli 2021

Bestelling heel rap bezorgd. Heb alleen 1 verkeerde saus erbij gekregen. Ik vind persoonlijk dat spicy nog iets spicy-er mag..

Lubbers+Venekamp
23 Juli 2021

De beste Mixed Grill uit het dorp, uit de regio en misschien wel uit het land!

Matthijs
19 Juli 2021
John vd Steen
18 Juli 2021

De bestelling was echt mooi op tijd en goed warm bij aflevering

Ye
17 Juli 2021

Had betaald voor extra marinade. Maar niet gekregen….

Sluijter
17 Juli 2021

Patat was niet helemaal doorbakken, verder alles lekker

Vera
15 Juli 2021

Binnen 15 min! 👍

Stefan
15 Juli 2021
van der Veek
11 Juli 2021
Jaco
10 Juli 2021
Sluijter
8 Juli 2021

Maar weer een spareribs geprobeerd. Ribs zonder vlees er aan, eigenlijk meer bot dan vlees. Rest een rommelig geheel. Marinade was deze keer wel beter. Minder patat dan enige tijd geleden. Lijkt sinds de verhuizing allemaal wat achteruit gegaan of is er een andere kok …? Voorlopig maar even niet meer helaas…

S.
5 Juli 2021
Kevin
4 Juli 2021

Heerlijke shoarma en keurig optijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

P
3 Juli 2021

Vlees was lekker mals Snelle bezorging. Salades gevraagd zonder dressing ivm allergie, helaas toch huzarensalade toegevoegd.

P de koning
2 Juli 2021

Op kwaliteit en bezorging niks op aan te merken.

Ron van Echteld
1 Juli 2021

Varkensribs zeer mals, maar te vet en te weinig spicy.Ook te weinig rooksmaak en mag iets meer gebrand zijn

Melanie
28 Juni 2021

De Turkse pizza was heerlijk. Goede service.

Sandra
26 Juni 2021

Het eten is heerlijk!

R. Klinkenberg
26 Juni 2021

Was weer super lekker, bezorger was ook vriendelijk.

hendrie wagenaar
25 Juni 2021
Witteman
21 Juni 2021

Het lijkt normaal te worden dat bestellingen minstens een half uur later wordt bezorgd dan aangevraagd, zonder hierover op de hoogte te worden gebracht.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Steakhouse Shoarma Joey

Beste Witteman, dank voor uw review. Onze excuses dat u wat langer op uw bestelling heeft moeten wachten. Laat ik allereerst zeggen dat wij ons uiterste best doen om alle bestellingen die wij krijgen z.s.m. en op tijd bij u te leveren. Echter sinds de COVID-19 is het enorm druk met bezorgen. Hierdoor is het heel moeilijk om een tijd te kunnen aangeven waarin wij een bestelling kunnen bezorgen. Wat wij merken is dat de klanten zich erg houden aan de aangevraagde bezorgtijd of doorgegeven bezorgtijd vanuit ons, middels deze weg willen wij benadrukken dat deze aangegeven bezorgtijden schattingen zijn. Het kan inderdaad voorkomen dat een bestelling later wordt bezorgd dan aangegeven of aangevraagd, daarentegen kan het natuurlijk ook voorkomen dat u de bestelling eerder geleverd krijgt. Door de drukte komt het de laatste tijd voor dat het wat langer duurt dan u van ons gewend bent. In het weekend hebben wij op een avond 5 bezorgers rijden en brengen wij gemiddeld 80 bestellingen in ca. 4 uur tijd bij onze klanten thuis. Om zo efficiënt mogelijk te kunnen bezorgen proberen wij zo veel mogelijk bestellingen samen te bezorgen, mits de afstanden dit toelaten. U kunt zich voorstellen dat het voor ons al een hele opgave is om al die bestellingen te ordenen, te bereiden en te bezorgen binnen die aantal uren op een avond. Uiteraard snap ik dat u een bericht verwacht om u te laten weten dat uw bestelling later geleverd zal worden dan aangegeven, echter als wij iedere klant moeten bellen gaat dit alleen maar ten koste van de snelheid van het bereiden van de gerechten en zal u en de rest van de klanten uiteindelijk nog langer moet wachten op uw bestelling. Verder zijn er heel veel klanten die ons al bellen als de bestelling 5 min. later wordt bezorgd dan aangeven, het beantwoorden van al deze telefoontjes kost ook heel veel tijd en dit bevordert de snelheid van het bezorgen dan ook niet. Wij vragen u daarom ook op enig begrip. Tot slot wil ik ook aangeven dat een bestelling afhalen veel sneller gaat, dus wanneer u echt op een specifieke tijd wilt eten adviseren wij om uw bestelling te komen afhalen. Nogmaals onze excuses en wij hopen u in de toekomst nog heerlijke gerechten te mogen leveren. Met vriendelijke groet team Joey

Ester
20 Juni 2021

Levering was een 40min later als aangegeven.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Weijers
19 Juni 2021

Op zaterdag iets voor 19:00 uur besteld en het eten werd om 19:15 uur al geleverd, terwijl de verwachte levertijd 19:45 uur aangaf. Top! De mannen waren weer super tevreden over de spareribs (zoet & knoflook). En ik was super tevreden over de vega Karma kebab. Bedankt weer voor dit heerlijke plantaardige alternatief en dat we allemaal iets lekkers bij jullie kunnen bestellen!

Anita
14 Juni 2021

Goede Turkse pizza en heel snel bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Sluijter
5 Juni 2021

Ribs waren onvoldoende gemarineerd en dus weinig smaak helaas, jammer Lijkt de laatste tijd allemaal wat minder geworden. Soms weinig, soms niet helemaal gaar… en deze keer dus zoals aangegeven

Piet
5 Juni 2021

prima

Anoniem
5 Juni 2021

De spareribs waren zoals altijd zeer goed! Het broodje kebab viel helaas zeer tegen samen met het broodje shoarma met kaas. Wij houden het voortaan alleen bij spareribs of een Turkse pizza.

Richard
3 Juni 2021

Top gaat altijd goed. Prima bezorging Eten ook top

Pierre
29 Mai 2021

Zo als altijd geweldig lekker

Borre
28 Mai 2021

Bijna een uur te laat geleverd, zonder enige melding of excuus. Gebakken aardappelen besteld, bleken uiteindelijk droge gefrituurde schijfjes te zijn. Veel te weinig kip geleverd in de schotel. Ook was het eten lauw/koud. Heerlijk gegeten dus....

mathilde
27 Mai 2021

wasweer erg lekker

M.
25 Mai 2021

Supermakkelijk site om te bestellen... Bestelling kwam mooi op tijd, echter misten we de pitabroodjes, na 1 belletje hadden we 5 minuten later 2 warme pitabroodjes ontvangen! Supergoede service en echt lekker gegeten!!

Els
25 Mai 2021

Helaas was mijn vlees te veel doorgebakken

Cees
25 Mai 2021

Vond alleen dit keer de spareribs minder pittig

Jim
24 Mai 2021
Elke
17 Mai 2021

Aanrader de spareribs en lamsshoarma schotels. Goed gebakken patat, lekker gekruid.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

van os
16 Mai 2021
Richard
16 Mai 2021

Geweldig lekker. En mega snelle bezorging Top thanks

Thijs
11 Mai 2021
Angela
11 Mai 2021

Lekkerste spareribs ever!

Lisanne
10 Mai 2021
Vega kapsalon
10 Mai 2021

Net als de vorige keer, op tijd klaar en heerlijk. Heel blij dat ze wat vegetarisch hebben om te bestellen

Jose
10 Mai 2021

Het eten was niet warm , vooral de patat was lauw.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Betty sayici
9 Mai 2021

Het was super. Bezorgen was ook aardig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

de boer
7 Mai 2021

het bezorgen was keurig op tijd en het eten was weer lekker klasse10

Peug.
7 Mai 2021

Wat een fijne bezorger is Sem, die mag vaker bezorgen!

Eduard
7 Mai 2021

Beetje jammer, misschien te laat op de avond besteld? Shoarma lam was niet echt fris (misschien opgewarmd?) Bezorger was nogal chagrijnig ondanks betaalde fooi en bezorgkosten. Prijs kwaliteit m.i. niet goed.

Bader
6 Mai 2021

Top super snel

Randy
2 Mai 2021

Het eten was zoals altijd heerlijk en de bezorger mooi op tijd en vriendelijk

P.J.J. Duivenvoorden
1 Mai 2021

Wat ik besteld had,was in ieder geval wat ik er van verwacht had.Het eten was smakelijk,en het was voldoende.Alleen de uiensaus daar zou ik als ik U was mosterd olie aan toevoegen,dan is het ook een echte saus.En de knoflooksaus zou ik een beetje dikker maken,dat is mijn idee.Verder was het prima en voor herhaling vatbaar.Vriendelijke groeten.

Pascal
30 April 2021

Goeie snelle service. Heerlijk gegeten

Meer
29 April 2021

Heerlijk en op tijd.

Amanda
29 April 2021

Hallo Leo en Amanda hier Wat een tegenvaller vlees was droog doorbakken zelf stukken zwart Pita’s waren zelf hard We hebben echt niet lekker gegeten Erg jammer omdat we niet kennen van jullie Groetjes fijne avond Leo en Amanda

Anita
28 April 2021

Wederom heerlijk. Goed verzorgd. Goed warm afgeleverd. We hebben weer heerlijk gegeten.

E. Bouw
28 April 2021

Lekker eten. Grote porties. Goede service

Randy
28 April 2021

Het eten was heel erg goed! En kwam heel warm bij ons thuis aan. De bezorger was super vriendelijk. Wij gaan hier zeker nog vaker bestellen.

Tim
27 April 2021

Bestellingen duren sinds de verbouwing best wel erg lang vandaag 1 uur en 3 kwartier op me eten gewacht. Het eten is verder heerlijk maar deze tijden zijn gewoon vreselijk. Meer koeriers betere planning geen idee wat het probleem is maar dit is nu bijna elke keer.

Jeroen
27 April 2021

Was weer prima 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Wendy
27 April 2021

Eten was heerlijk Goed warm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Astrid
19 April 2021
TonV
13 April 2021

Top gegeten! Perfect warm, vriendelijke bezorger!

Rinus
13 April 2021

Rib’s niet allemaal gaat en de rest ook niet zo mals als normaal

An
13 April 2021

Bezorging was 25 minuten te laat. Ook viel het broodje kebab erg tegen deze is absoluut geen 6 euro waard.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Bindelsgoeie
11 April 2021

Goede smaak

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Vd lans
8 April 2021

Het was heel lekker. Voor herhaling vatbaar.

Sluijter
7 April 2021

Vaste tevreden klant. Alleen deze keer de ribs €1 duurder, maar de kwaliteit en smaak minder dan normaal. Leek wat rommelig ...

TonV
6 April 2021

Top hoor! Mixed grill 2 personen. Ruim voldoende ,heerlijk warm en op tijd bezorgd door zeer vriendelijke bezorger! Het lijkt wel vakantie.

F.th Van der riet
4 April 2021

Gewoon heel lekker smullen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Jan
3 April 2021

Het was weer TOP.

Eline
30 März 2021
wim
28 März 2021

na een miscommunicatie over de bezorg tijd, alles netjes opgelost goede afterservice!

Wendy
27 März 2021

Weer super lekker gegeten met gezinnetje

Anita
27 März 2021

Het was weer erg lekker. Kunnen niet wachten op eens een keertje bij jullie te komen eten.

WLU
25 März 2021

Lekker, en op tijd geleverd. Zeker een aanrader.

Annette
22 März 2021

Het was heerlijk de saté en spareribs 👍😊

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Marja van der Lee
16 März 2021

Perfect eten en goede bezorging.

Marion
14 März 2021

TOP!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Weijers
14 März 2021

Het was weer fantastisch! We hebben genoten van de heerlijke spareribs en de fantastische vega kebab. Bedankt!

Yvonne
14 März 2021

Eten heerlijk! Meer dan genoeg! Bezorger vergat de sausjes en salades erbij te geven. Snel telefoontje en alles was er binnen een paar minuten.

Rinus
14 März 2021

Zoals (bijna) altijd : lekker en op tijd 👍🏻

Suut
13 März 2021

Perfect as always 👌🏼

Rinus
10 März 2021

Ruim voldoende en heerlijke ribs weer. Wat minder patat dan normaal 👐🏻 Lekker op tijd 👍🏻

Remona
7 März 2021

Prima altijd top!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.